agencja public relations

  • Douglas

    Douglas

    Kampania obejmuje relacje z mediami oraz współpracę z blogosferą dla promocji wydarzeń Beauty Street, Strefy VIP oraz Akademii Makijażu odbywających się w kilkudziesięciu miastach na terenie Polski.

  • Badura

    Badura

    Kampania obejmuje promocję nowej kolekcji w mediach internetowych. 

  • Chocolad

    Chocolad

    Współpraca obejmuje obsługę w zakresie wdrożenia i realizacji kampanii zasięgowej jako części akcji viralowej. Prowadzone działania marketingowe uwzględniają w szczególności media społecznościowe: Facebook, Youtube, Goolgle Adwords oraz WOMM.

  • Enova

    Enova

    Kampania obejmuje kompleksowe wsparcie promocji w mediach społecznościowych, uwzględniające między innymi przygotowanie strategii komunikacji marki oraz działania wizerunkowe prowadzone na portalach Facebook oraz Goldeline.

  • Katarek

    Katarek

    Działania ze strony Agencji obejmowały opracowanie strategii, mającej na celu umocnienie pozycji produktu na rynku i przeprowadzenie go przez proces przebrandowania.
  • Incola

    Incola

    Zakres współpracy obejmuje prowadzenie komunikacji w kanałach social media, reprezentowanie klienta w relacjach z mediami, współpracę z blogosferą oraz organizację spotkań z dziennikarzami.

  • Nowy Styl

    Nowy Styl

    Współpraca obejmuje wsparcie projektu “Boli? Zmień krzesło”. Do zadań Agencji należy realizacja kampanii zasięgowej oraz nagłośnienie akcji przy pomocy mediów społecznościowych.

  • Hotel Kossak

    Hotel Kossak

    Współpraca obejmuje prowadzenie komunikacji w kanałach social media oraz obsługę media relations .

  • Termy Szaflary

    Termy Szaflary

    Współpraca obejmuje stworzenie i implementację strategii komunikacji w mediach społecznościowych, a także reprezentowanie Term Szaflary w kontaktach z mediami i działania z zakresu PR-u eventowego, wspierające odbywające się w obiekcie wydarzenia specjalne.

  • Ministerstwo Środowiska

    Ministerstwo Środowiska

    Współpraca obejmuje obsługę media relations związaną z kampanią informacyjną dotyczącą budownictwa energooszczędnego i pasywnego.

  • Monopoly Kraków

    Monopoly Kraków

    Kampania obejmuje obsługę medialną wydarzenia oraz organizację i koordynacje konferencji prasowej wprowadzającej na rynek nowy projekt.. W ramach współpracy odpowiadamy za nagłośnienie wydarzenia w mediach lokalnych i ogólnopolskich oraz za biuro prasowe podczas konferencji.

     
  • Instytut mikroMAKRO

    Instytut mikroMAKRO

    Kampania obejmuje promocję Droniady – Wielkiej Parady Robotów w Krakowie. Odpowiedzialni jesteśmy za kompleksową obsługę wydarzenia w mediach. Celem działań jest poinformowanie o wydarzeniu prasy i portali miejskich, informacyjnych oraz branżowych, które skupiają użytkowników zainteresowanych nowymi technologiami. 

  • Color Park

    Color Park

    Współpraca obejmuje opracowanie startegii i przeprowadzenie wakacyjnej akcji prosprzedażowej oraz jej kompleksową promocję z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii ATL.

  • Merci Chef !

    Merci Chef !

    Kampania obejmuje kompleksowe działania promocyjne i komunikacyjne, mające na celu wprowadzenie na rynek nowego produktu. Kampania uwzględnia całościową opiekę promocyjno-strategiczną – od przygotowania strategii komunikacji, aż po jej implementację. Realizowane działania, zaproponowane przez Agencję, to całościowa opieka nad kontaktami z mediami, w tym promocja w programach kulinarnych oraz organizację konferencji prasowej. W ramach współpracy odpowiadamy za promocję marki wśród ekspertów, między innymi poprzez współpracę z ambasadorem marki i opiekę nad jego blogiem oraz organizację warsztatów kulinarnych. Agencja przygotowała komplet materiałów promocyjnych, między innymi sesję zdjęciową i spoty promocyjne, a także koordynowała zakup materiałów promocyjnych w mediach. Całość kampanii uzupełniają działania skierowane bezpośrednio do klientów, m.in. media społecznościowe i konkursy. 

  • Browar Lubicz

    Browar Lubicz

    Współpraca obejmuje kompleksową obsługę w zakresie działań promocyjnych i budowy wizerunku, m.in. opracowanie strategii PR, komunikację w mediach społecznościowych, współpracę w zakresie media relations, działania ATL oraz organizowanie wydarzeń specjalnych.  

  • Sądecki Bartnik

    Sądecki Bartnik

    Kampania obejmuje kompleksowe wsparcie promocji w mediach społecznościowych, uwzględniające między innymi przygotowanie strategii komunikacji marki oraz działania wizerunkowe prowadzone w serwisie Facebook.

  • Bolesławiec City Center

    Bolesławiec City Center

    Kampania obejmuje kompleksowe działania marketingowe i komunikacyjne, mające na celu wzrost sprzedaży w galerii oraz promocję cyklicznie organizowanych eventów. W ramach współpracy odpowiadamy za kontakt z mediami, działania w obszarze social media,kreację i projekt materiałów graficznych i reklamowych.

  • Ekoconsultant

    Ekoconsultant

    Kampania obejmuje kompleksową obsługę wizerunkową marki. Prowadzone działania z zakresu relacji z mediami uwzględniają wsparcie strategiczne, prowadzenie komunikacji w mediach oraz opiekę nad biurem prasowym. Dodatkowo Agencja odpowiedzialna jest za całościową realizację działań promocyjnych w internecie, m.in w social media, w społecznościach eksperckich, a także wsparcie reklamowe w postaci kampanii AdWords.

  • Anita Michalska

    Anita Michalska

    Kampania obejmuje między innymi przygotowanie strategii komunikacji marki oraz działania media relations.

  • Biuri

    Biuri

    Współpraca obejmuję kompleksową obsługę relacji z mediami oraz wsparcie wizerunku za pośrednictwem mediów społecznościowych. 

  • Get Smarter

    Get Smarter

    Kampania obejmuje wprowadzenie platformy Get Smarter na rynek poprzez działania w serwisie LinkedIN i GoldenLine.

  • Fritz Exchange

    Fritz Exchange

    Kampania obejmuje kompleksową opiekę nad promocją w mediach, uwzględniającą między innymi przygotowanie strategii komunikacji oraz prowadzenie relacji z mediami, wraz z oficjalnym reprezentowaniem marki w internecie.

  • SAMI SWOI

    SAMI SWOI

    Kampania obejmuje kompleksowe wsparcie komunikacyjne i promocyjne w trakcie wprowadzenia nowej usługi na rynek polski i angielski, w szczególności w zakresie całościowej promocji w mediach.

  • WITEK Centrum Hotelowo - Konferencyjne

    WITEK Centrum Hotelowo - Konferencyjne

    Kampania obejmuje kompleksowe wsparcie wizerunkowe marki, w szczególności prowadzenie relacji z mediami oraz audyt wizerunkowy strony internetowej.

  • Park Dinozaurów i Rozrywki Dinolandia w Inwałdzie

    Park Dinozaurów i Rozrywki Dinolandia w Inwałdzie

    Kampania obejmuje kompleksowe działania z zakresu komunikacji, między innymi wdrożenie strategii komunikacji marki, relacje z mediami oraz prowadzenie działań promocyjnych w społecznościach.

  • Bałtowski Kompleks Turystyczny

    Bałtowski Kompleks Turystyczny

    Kampania obejmuje wsparcie komunikacyjno- promocyjne w zakresie relacji z mediami, współpracę z ambasadorem marki oraz organizację niestandardowej konferencji prasowej. 

  • Kompleks Beskid Spytkowice

    Kompleks Beskid Spytkowice

    Kampania obejmuje kompleksowe działania promocyjne w mediach społecznościowych - przygotowanie strategii komunikacji w zakresie social media, prowadzenie oficjalnego profilu marki na portalu Facebook oraz nadzorowanie kampanii Facebook Ads.

  • Zdrojowa Invest

    Zdrojowa Invest

    Współpraca obejmuje przygotowanie cyklu szkoleń z zakresu PR. 

  • Grupa TURNAU

    Grupa TURNAU

    Kampania obejmuje kompleksowe działania wizerunkowe i komunikacyjne. W ramach współpracy Agencja odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji, relacje z mediami, prowadzenie oficjalnego bloga marki oraz prowadzenie oficjalnych profili marki w mediach społecznościowych. Dodatkowo Agencja jest odpowiedzialna za wsparcie w zakresie copywritingu oraz tworzenie materiałów ATL.

  • Szklane Domy

    Szklane Domy

    Kampania obejmuje kompleksowe wsparcie promocji w mediach społecznościowych, uwzględniające między innymi przygotowanie strategii komunikacji marki oraz działania wizerunkowe prowadzone na portalu Facebook.

  • RT Hotels

    RT Hotels

    Kampania obejmuje działania doradcze z zakresu komunikacji oraz copywritingu.

  • The Secret Soap Store

    The Secret Soap Store

    Kampania obejmuje kompleksową kampanię wizerunkową, w tym przygotowanie strategii komunikacji, prowadzenie zintegrowanych działań w zakresie relacji z mediami i social media, w tym prowadzenie oficjalnych profili marek na portalach społecznościowych, kreację bloga firmowego oraz współpracę z blogerami.

  • DOMODI

    DOMODI

    Kampania obejmuje kompleksową opiekę nad promocją w mediach oraz kontaktami z dziennikarzami, w szczególności nacelowane na działania wizerunkowe oraz promocję eventów.

  • VISAGE SHOP

    VISAGE SHOP

    Kampania obejmuje kompleksowe działania wizerunkowe w  relacje z mediami, współpracę z blogosferą, prowadzenie testów konsumenckich oraz oficjalne reprezentowanie marki w społecznościach internetowych.

  • Grupa 6

    Grupa 6

    Kampania obejmuje działania wizerunkowe na portalach społecznościowych. 

  • Zwrot Pieniędzy

    Zwrot Pieniędzy

    Kampania obejmuje kompleksowe działania nakierowane na wprowadzenie na rynek nowego produktu, w szczególności prowadzenie działań w zakresie relacji z mediami oraz oficjalne reprezentowanie marki w internecie.

  • CompuGroup Medical

    CompuGroup Medical

    Kampania obejmuje kompleksowe działania promocyjne i strategiczne w zakresie budowania eksperckiego wizerunku marki. Prowadzone działania uwzględniają przygotowanie strategii komunikacji i dotarcia do najbardziej wymagających segmentów klientów, kompleksowe budowanie wizerunku marki w mediach, a także pełną obsługę w zakresie mediów społecznościowych.

     

  • Socjomania

    Socjomania

    Kampania obejmuje kompleksową promocję kursów szkoleniowych w mediach specjalistycznych.

  • Trattoria Soprano

    Trattoria Soprano

    Kampania obejmuje kompleksowe wsparcie promocji w mediach społecznościowych, uwzględniające między innymi przygotowanie strategii komunikacji marki oraz działania wizerunkowe prowadzone na portalu Facebook.

  • Paweł Zaremba Academy

    Paweł Zaremba Academy

    Kampania obejmuje kompleksowe działania wizerunkowe marki, w szczególności przygotowanie strategii komunikacji, doradztwo wizerunkowe oraz prowadzenie relacji z mediami.

  • INDEPRO

    INDEPRO

    Kampania obejmuje kompleksowe wsparcie komunikacyjno-promocyjne w zakresie relacji z mediami oraz działania doradcze w zakresie employer brandingu.

  • CONEKT

    CONEKT

    Kampania obejmuje audyt marketingowy i wizerunkowy marki.

  • nvey Eco

    nvey Eco

    Kampania obejmuje kompleksowe wprowadzenie na rynek nowego produktu, w tym całościowe kreowanie wizerunku marki w mediach, współpracę z blogosferą oraz prowadzenie testów konsumenckich.

  • Eve Pearl

    Eve Pearl

    Kampania obejmuje kompleksowe działania wspierające wprowadzenie na rynek nowego produktu, w tym całościowe relacje z mediami, współpracę z blogosferą oraz prowadzenie testów konsumenckich.

  • Szkoła Języków Obcych PORTO ALEGRE

    Szkoła Języków Obcych PORTO ALEGRE

    Współpraca obejmuje prowadzenie działań promocyjnych i komunikowanie się ze społecznością zgromadzoną wokół Szkoły Porto Alegre w serwisie społecznościowym Facebook.

  • Pakka.pl

    Pakka.pl

    Kampania obejmuje kompleksowe działania promocyjne w zakresie relacji z mediami, social media oraz współpracą z blogosferą. Nasza Agencja prowadzi również doradztwo strategiczne i wizerunkowe.

  • ArtFashion Production Agency

    ArtFashion Production Agency

    Kampania obejmuje kompleksowe doradztwo wizerunkowe  oraz wdrażanie strategii komunikacji w zakresie współpracy z mediami.

  • Twistermind

    Twistermind

    Kampania obejmuje kompleksowe wsparcie wprowadzenia nowego produktu na rynek, w szczególności w zakresie media relations, social media, działań w społecznościach. W ramach kampanii przygotowany został filmik promocyjny, wykonany techniką animacji.

  • Fundacja na Rzecz Rozwoju Chirurgii Rekonstrukcyjnej i Przeszczepów Twarzy

    Fundacja na Rzecz Rozwoju Chirurgii Rekonstrukcyjnej i Przeszczepów Twarzy

    Współpraca przy stworzeniu nazwy dla gali organizowanej przez fundację. 

  • HENES

    HENES

    Kampania obejmuje kompleksowe wsparcie wprowadzenia nowego produktu na rynek, w szczególności w zakresie media relations, social media, działań w społecznościach

  • Luminaa

    Luminaa

    Kampania obejmuje kompleksowe wsparcie promocji w mediach społecznościowych, uwzględniające między innymi przygotowanie strategii komunikacji marki oraz działania wizerunkowe prowadzone na portalu Facebook.

  • Shit Elephant

    Shit Elephant

    Kampania obejmuje kompleksowe wsparcie promocji w mediach społecznościowych, uwzględniające między innymi przygotowanie strategii komunikacji marki oraz działania wizerunkowe prowadzone na portalu Facebook. Dodatkowo prowadzone były działania doradcze w zakresie kreowania wizerunku i brandingu.

  • Bonano Ice-Cream

    Bonano Ice-Cream

    Kampania obejmuje kompleksowe wsparcie promocji w mediach społecznościowych, uwzględniające między innymi przygotowanie strategii komunikacji marki, działania wizerunkowe prowadzone na portalu Facebook, a także wsparcie działań  marketingowych marki.

  • Castello

    Castello

    Kampania obejmuje kompleksowe działania wizerunkowe, w szczególności w mediach lokalnych oraz portalach społecznościowych.

  • Inspiring People

    Inspiring People

    Kampania obejmuje kompleksowe działania wizerunkowe i brandingowe, w tym przygotowanie strategii komunikacji i wdrożenie jej. Prowadzone działania obejmują relacje z mediami, dotarcie do liderów opinii, a także koncepcję i copywriting tekstów na stronę.

  • Agencja Reklamowa MRUFKA

    Agencja Reklamowa MRUFKA

    Kampania obejmuje kompleksowe działania komunikacyjne nakierowane na promocję virala, między innymi współpracę z mediami oraz promocję materiałów zrealizowanych dla Krajowego Rejestru Długów.

  • BNI - Business Networking International

    BNI - Business Networking International

    Kampania obejmuje zarządzanie treścią na stronie internetowej oraz relacje z mediami.

Najedź kursorem na logo
aby dowiedzieć się więcej